Formy Płatności

Możliwe formy płatności:

  • Przelew na konto: 67 1050 1722 1000 0090 8094 1439 (ING Bank Śląski), AnWall non profit Sp. z o. o. ul. Wolańska 12C, 33-100 Tarnów

 

Faktury

Do każdego zamówienia w naszym sklepie internetowym dołączamy fakturę. Dane do faktury należy uzupełnić na etapie składania zamówienia.

 

Czas realizacji zamówienia

Zamówienie jest realizowane od momentu zaksięgowania środków pieniężnych na koncie. Czas realizacji zamówienia wynosi od trzech do pięciu dni roboczych od opłacenia zamówienia.

W przypadku wydłużonego czasu realizacji, spowodowanego np. indywidualnym zamówieniem, o czasie realizacji zostaną Państwo poinformowani telefonicznie lub
mailowo.

 

Czas i koszt dostawy

Przesyłki realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS i dokładamy wszelkich starań aby dotarły do klienta maksymalnie do 5 dni roboczych.
Koszty dostawy:

  • 1-3 panele: 19 zł
  • 4-6 paneli: 38 zł
  • 7-9 paneli:57 zł
  • 10 i więcej paneli: 76 zł

 

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Od umowy możesz odstąpić, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: kontakt@anwall.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: AnWall non profit Sp. z o. o. ul. Okrężna 4A, 33-100 Tarnów. Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.
Dokonane przez Ciebie płatności związane z zakupem w naszym sklepie zwrócimy Ci nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Koszty odesłania towaru do wymiany lub zwrotu leżą po stronie Klienta.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go. Reklamację należy złożyć odpowiedni wniosek na adres e-mail: kontakt@anwall.pl

Reklamowany towar należy wysłać na adres: AnWall non profit Sp. z o. o. ul. Okrężna 4A, 33-100 Tarnów.

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem jakości zakupionego produktu za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy. Rozpatrzenie Twojej reklamacji nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania wadliwego towaru. Za wady mechaniczne powstałe podczas użytkowania nie bierzemy
odpowiedzialności.